0,- Kč
řadit podle:
asc asc
NAŠI PARTNEŘI

Srovnání Cen.cz - internetové obchody

Nejlepší Ceny.cz
Srovnání Cen.cz
Srovnání Cen.cz - internetové obchody
Srovnání Cen.cz - internetové obchody
Heureka


Často kladené dotazy

Jsou telefony nové, jaká je na ně záruka?

Námi prodávané mobilní telefony jsou NOVÉ, NEBLOKOVANÉ, tudíž určeny pro všechny operátory. Záruka byla firmou Allmobile prodloužena na 36 MĚSÍCŮ. K tomuto kroku jsme přistoupili po studii dlouhodobé statistiky záručních oprav. Tímto krokem chceme zvýšit spokojenost našich zákazníků.

Jak můžu uplatnit reklamaci?

Stáhněte si zde reklamační formulář, vyplněný spolu se záručním listem a s telefonním přístrojem ( s baterií, bez sim, krabice a pam.karty ) odešlete nejlépe obchodním balíkem České pošty na kontaktní adresu prodejny. Vaše reklamace bude vyřízena v nejbližším možném termínu. Jestliže bude reklamace oprávněná, opravený výrobek Vám bude bezplatně zaslán zpět. ( viz nákupní řád )

Je možné platit platební kartou nebo na splátky?

Při osobním odběru lze platit pouze hotově a splátkový prodej zatím nenabízíme.

Mohu si rovnou přijet koupit mobil anebo musím nejprve udělat objednávku v e-shopu?

Na prodejně jsou POUZE bazarové telefony a telefony určené k expedici. To je jeden z důvodů, proč může mít Allmobile tak nízké ceny. Držíme pouze minimální skladové zásoby. Teprve až si uděláte objednávku, bude zboží vyskladněno na prodejnu k odběru.

Dostanu daňový doklad?

Ano.

Za jak dlouho mi přijde zboží, pokud si ho objednám v pátek či o víkendu?

Zboží doručíme standardně do 2 až 3 pracovních dnů. Pro doručování obchodním balíkem, kterou poskytuje Česká Pošta a.s. nepatří mezi pracovní dny víkend. Pokud si tedy objednáte Vaše zboží v pátek, můžete ho očekávat v úterý či středu. Pokud si objednáte zboží o víkendové dny (sobota a neděle) je nejpravděpodobnější den doručení středa či čtvrtek. Pokud by se vyskytli jakékoliv komplikace s vaší objednávkou, budete telefonicky kontaktováni.

Jak mohu věřit, že mi místo telefonu nezašlete nějakou bezcennou věc?

Bohužel dosud existuje žádny prostředek, jak dosvědčit, že Vám v balíku byl opravdu zaslán mobilní telefon s Vámi vybraným příslušenstvím. Jedinou záruku, kterou můžeme poskytnout, je že prodejem mobilních telefonů a komunikací se zabýváme od roku 2003 a za tuto dubu jsme vyřídili k plné spokojenosti našich zákazníků a bez komplikací několik tisíc objednávek. Pokud nedůvěřujete internetovým obchodům, nezbývá Vám nic si telefon zakoupit přímo v našem kamenném obchodě v Praze. Pokud chcete nakoupit v kamenném obchodě telefon za cenu na internetu tak nejdříve vyplňte objednávku a zvolte osobní odběr. Po předložení čísla objednávky získáte telefon za "internetovou" cenu.

Jsou přístroje blokované a jsou v češtině?

Veškeré námi prodávané mobilní telefony jsou prodávány samostatně. To znamená, že nejsou zavázány žádnými paušálními poplatky operátorů a nejsou blokovány. Také ovládání přístroje je u veškerých modelů plně v češtině. Pokud je u nějakého exkluzivního přístroje výjimka, jste na to dopředu upozorněni našimi prodejci.

Jak poznám dostupnost telefonů, jestli jsou na skladě?

Většinu nabízených telefonů máme skladem, čili ihned k odběru a k zaslání. Pokud ne jste samozřejmě okamžitě telefonicky kontaktováni.

Co je obsahem balení telefonu?

Balení standardně obsahuje vše, co je uvedeno na stránkách výrobce. Pokud ne, budete na to upozorněni před prodejem.

Jsou telefony Vámi prodávané určeny pro český trh?

Některé telefony námi prodávané jsou určeny pro český trh. Některé, většinou telefony v ČR neprodávané anebo některé barevné mutace či telefony za akční ceny jsou dovezeny individuálně a jsou určeny pro EU. Tzn., že záruční servis je řešen našimi prodejci.

Je mnou vybraný telefon skladem?

Vzhledem k velkému objemu modelů a měnící se situaci ve skladech není možné aktualizovat dostupnost zboží online. Jestliže je Vámi vybraný model skladem, budete o tom informováni telefonicky.

Kolik je poštovné a balné?

Poštovné a balné je 180.- Kč.

Jak dlouho trvá akční sleva na produkt?

Akční sleva trvá většinou pouze do vyprodání zásob.

Mám objednané zboží již delší dobu a nikdo se mi neozval. Co je špatně?

Toto může mít více důvodů. Prvním je, že Vámi uvedené kontaktní údaje byly chybné. Dále je možné, že jsme se s Vámi snažili opakovaně telefonicky spojit a z nějakého důvodu se to nepodařilo. Další možností je, že když byla objednávka učiněna o víkendu a nebyl potvrzen ověřovací email, objednávka byla systémem po 24 hodinách automaticky vymazána.

Nejde mi otevřít návod stažený z Vašich stránek. Co mám dělat?

K otevření dokumentů v PDF formátu potřebujete mít nainstalovaný Adobe Acrobat Reader. Ke stažení zde.
partneři: 1x aloki az-katalog czin doporucujeme katalog.brauer gobyus jahho katalog.jehla keywords.cz linkovnik nahromade superlink cz-1 katalog-odkazu gjilan
Copyright © 2014 allmobile.cz     realizace: Stylemax | unisell