0 0 Kč

Často kladené dotazy

Jsou vámi nabízené telefony skutečně skladem?

Ano, všechno nabízené zboží máme fyzicky skladem k expedici a to v počtu, psaném na stránkách
u detailu produktu. Je tedy připraveno k okamžité expedici.

Jsou telefony nové, mají češtinu?

Námi prodávané mobilní telefony jsou nové, neblokované, tudíž určeny pro všechny operátory.                                                Obsahují kompletní příslušenství. Český jazyk je součástí firmware telefonu již z výroby.

Proč mají Apple iPhone v balení pouze datový kabel?

Výrobce Apple od premiéry iPhone 12 omezil obsah balení z ekologických důvodůpouze na datový kabel lighting-USB-C a to u iPhone Xr, iPhone SE 2020, iPhone 11 , iPhone 12 (i mini a Max). Nabíječku Apple  Nabíječku Apple USB-C 18W je možné dokoupit jako příslušenství, ale můžete použít i datový kabel s nabíječkou ze staršího přístroje.

Jaký je rozdíl při nákupu jako soukromá osoba nebo na firmu (IČO)?

Vztah mezi prodávájícím a kupujícím se řídí:
  při nákupu jako spotřebitel občanským zákoníkem
základní práva spotřebitele



je možnost odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní bez udání důvodu
- zákonná záruční doba v minimální délce 24 měsíců
- délka reklamačního řízení je 30 dní
- nemožnost nárokovat si odpočet DPH a cenu zboží v daňovém odpočtu

   
   při nákupu na IČO obchodním zákoníkem 
(dTest)
základní práva právnické osoby

 



není možnost odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní bez udání důvodu
- záruční doba je určena smluvním vztahem v obchodních podmínkách
   (u Allmobile je záruka 6 měsíců, lze dokoupit na 12 a 24 měsíců) 
- délka reklamačního řízení je po dobu nezbytně nutnou
- prodávající zodpovídá pouze za vady při prodeji zboží
možnost nárokovat si odpočet DPH a cenu zboží v daňovém odpočtu

Jaký je rozdíl mezi českou distribucí a z Evropy?

Všechny mobilní telefony jsou vyráběny u jednoho výrobce (Apple, Samsung, Nokia, Sony apod.) a jsou pro celou Evropu stejné. Velkododavatelé je následně dovážení do jednotlivých zemí, kde je pak tato distribuce brána jako oficiální. Malododavatelé Allmobile nakupují v ostatních zemích Evropy, kde jsou přístroje levnější. Rozdíl mezi evropskou a českou distribucí je prakticky pouze v reklamaci produktu. Telefony z české distribuce můžete reklamovat po dobu 2 let jak u prodejce, tak v autorizovaných servisech v České republice. Produkty z Evropské distribuce oproti tomu můžete reklamovat 1. rok v autorizovaných servisech, 2. rok u prodejce. Výrobky Apple Allmobile dává přímo do autorizovaného servisu v Česku, zboží ostatních výrobků se odesílají přes dodavatele do autorizovaného servisu pro střední Evropu v Německu.

Jste plátci DPH?

Společnost LUMEiTrace s.r.o. (provozovatel stránek www.allmobile.cz) je plátcem DPH.
Některé zboží může být nakoupeno od neplátce DPH, pak daň odečíst nelze.
Možnost odpočtu DPH je jasně a zřetelně vyznačena u detailu zboží i při nákupu.

Vykupujete staré mobily?

Prodáváme pouze nové zboží, mobily nevykupujeme. Na výkup doporučujeme Mobil Pohotovost.

Dostanu daňový doklad?

Jako spotřebitel dostanete daňový doklad, při nákupu na IČO fakturu. Obojí zároveň slouží i jako záruční list.

Nabízíte pojištění či splátkový prodej?

Pojištění elektroniky ani prodej na splátky bohužel momentálně nenabízíme.

Jak mohu uplatnit reklamaci či odstoupení od kupní smlouvy v 14ti denní lhůtě?

Tento dotaz je plně zodpovězen zde.

Zasíláte i mimo Českou republiku?

Bohužel ne.

Je možné platit na prodejně platební kartou?

Při osobním odběru lze platit pouze hotově. Platební karty bere pouze Česká pošta při doručení dobírkou.

Mohu si rovnou přijet na prodejnu koupit mobil nebo musím nejprve udělat objednávku v e-shopu?

Na prodejně jsou pouze telefony určené k expedici či na osobní odběry. To je jeden z důvodů, proč může mít Allmobile tak nízké ceny. Držíme pouze minimální skladové zásoby. Teprve až si uděláte objednávku, bude zboží vyskladněno na prodejnu k expedici.

Za jak dlouho mi přijde zboží, když si ho objednám v pátek či o víkendu?

Zboží doručíme standardně do 2 až 3 pracovních dnů. Pro doručování obchodním balíkem, kterou poskytuje Česká Pošta a.s. nepatří mezi pracovní dny víkend. Pokud si tedy objednáte Vaše zboží v pátek, můžete ho očekávat v úterý či středu. Pokud si objednáte zboží o víkendové dny (sobota a neděle) je nejpravděpodobnější den doručení středa či čtvrtek. Při zaslání službou EMS je doručení do druhého dne, včetně soboty, neděle a státních svátků. Pokud by se vyskytly jakékoliv komplikace s Vaší objednávkou, budete telefonicky kontaktováni.

Co je obsahem balení telefonu?

Balení standardně obsahuje vše, co je uvedeno na stránkách výrobce. Pokud ne, budete na to upozorněni před prodejem.

Kolik je poštovné a balné?

Tento dotaz je plně zodpovězen zde.

Mám objednané zboží delší dobu a nikdo se mi neozval. Co je špatně?

Toto může mít více důvodů. Prvním je, že Vámi uvedené kontaktní údaje byly chybné. Dále je možné, že jsme se s Vámi snažili opakovaně telefonicky spojit a z nějakého důvodu se to nepodařilo. 

Nejde mi otevřít návod z vašich stránek, co je špatně?

K otevření dokumentů v PDF formátu potřebujete mít nainstalovaný Adobe Acrobat Reader. Ke stažení zde.

Provozovatel

LUMEiTrade s.r.o.
IČ:05817684
Korunní 1208/74
10100 Praha 10

Otevírací doba

zkrácená otevírací doba
pondělí až pátek
12 - 14 hodin
Rozvoz po domluvě

Prodejna

Roztylské náměstí 5
Praha 4
Spořilov 141 00
Infolinka 734 756 575
Reklamace 734 756 576
info@allmobile.cz
reklamace@allmobile.cz

Mapa

almobile prodejna
© Copyright 2024. Allmobile.cz prodej smartphone, iphone, mobilních telefonů a příslušenství.
 
x
Zboží bylo úspešně přidáno do porovnání
Zobrazit porovnání
x

Nařízení EU ohledně ukládání dat.

Pro správný chod, jako je např. zapamatování potvrzení tohoto okna a možnosti vylepšení uživatelského zážitku tato webová stránka ukládá malé množství dat označované jako soubory Cookies. Tyto soubory zjišťují základní fungování stránek, personalizaci a analýzu. Nastavení můžete kdykoli změnit nebo přijmout výchozí nastavení kliknutím na.

Allmobile.cz nepředává třetím stranám žádné osobní údaje uživatelů kromě těch nutných pro uskutečnění objednávky a dopravy zboží k zákazníkovi. Více o nakládání s osobními údaji naleznete pod odkazem Ochrana osobních údajů - GDPR

Službám třetích stran, jako je Google, předáváme pouze anonymní token pro analýzu chování uživatelů (odkud přišel, jak dlouho byl na stránkách a zda uskutečnil objednávku). Tato data nám umožňují mapovat chování zákazníků a přizpůsobovat tak v dlouhodobé perspektivě jak nabídku obchodu, tak jeho podobu a navigaci pro co nejpříjemnější používání.

Podrobnější informace o cookies, ukládaných datech a nastavení najdete pod odkazem Cookies


Podrobnější nastavení

Pokud nechcete povolovat všechna nastavení, máte podle zákona možnost výběr upřesnit. Berte ale v úvahu, že nepředáváme žádná vaše osobní data a zamítnutí určitých cookies povede pouze ke ztížení vaší práce s obchodem a znesnadnění naší práce na jeho zlepšování.

Nezbytné

Tyto položky jsou vyžadovány pro základní fungování webových stránek.

Marketingové

Jsou použity k omezení počtu zobrazení reklamy a měření účinnosti reklamních kampaní.

Analytické

Tyto položky pomáhají provozovateli webových stránek pochopit, jak jeho webové stránky fungují, jak s nimi návštěvníci intereagují a zda mohou nastat technické problémy. Tento typ úložiště neshromažďuje informace, které by identifikovaly návštěvníka.