Postup reklamace
Účtenka/Faktura
Účtenka (při nákupu na IČ faktura) je přiložena v tištěné podobě u každého zboží. Účtenku dle nařízení EU (GRPD) schraňujeme pouze 6 měsíců, doporučujeme proto si ji pečlivě uschovat, popř. naskenovat či vyfotit. Kopii účtenky vystavujeme pouze do 6 měsíců od nákupu. (Oproti tomu při nákupu na firmu se faktury uschovávají 5 let.)
Než budete reklamovat
Než budete řešit postup reklamace, spoustu závad je možné odstranit pouze uvedením přístroje do továrního nastavení. Může se jednat zejména o závady typu výpadky hovoru, špatné funkce fotoaparátu, restart, zamrzávání
telefonu či aplikací apod. Návod, jak uvést telefon do továrního
nastavení, naleznete na našich stránkách u každého typu telefonu v sekci
Video, kde je videonávod z YouTube.
Vypínání telefonu často způsobuje nedostatečná kapacita starší baterie. Proto je na životnost baterie ze zákona pouze 6 měsíců. Špatnou funkci volání, zamrzání při hovoru apod. může způsobovat buď stará, nebo neodborně zmenšená SIM karta. Doporučujeme proto výměnu u operátora. Výměna je zdarma. Špatná paměťová karta je také častou příčinou zamrzání anebo restartu telefonu.
Někdy může nastat, že u sluchátek Apple se nezobrazuje správné datum u roční omezené záruky Apple. Postup nápravy je následující:
Na tel. čísle 800 700 527 (po-pá 9.00-17.00) kontaktujete podporu Apple, vysvětlete operátorovi svůj problém, požádá Vás o zaslání kopie účtenky (faktury) a změní Vám datum na správné, tzn. min. 1 rok od data nákupu.
Pokud
se nejedná o žádnou z těchto závad, pokud se Vám ji nepodařilo
odstranit, či se tím nechcete zabývat, postupujte prosím dle návodu
níže. Rádi Vám pomůžeme.
1.možnost - reklamace v autorizovaných servisech Apple v místě bydliště
Každý výrobek Apple má celosvětovou roční záruku, kterou lze uplatnit v jakémkoli autorizovaném servise Apple (nezaměňovat s prodejnami Apple). Pokud výrobek pochází z české distribuce, je možno i druhý rok záruky uplatnit tamtéž, je třeba ale doložit platný nabývací doklad (účtenku čí fakturu). Pokud je výrobek z distribuce EU, reklamaci lze 2. rok uplatnit u prodejce. (Viz možnost 2 a 3) Jak zjistit platnost vaší záruky Apple píšeme níže.
Doporučujeme využít autorizovaného servisu iOpravna.cz, který zajišťuje i svoz dopravcem PPL.
Svoz můžete objednat zde: svoz PPL
2.možnost - na naší prodejně
Reklamaci lze vyřídit osobně na prodejně Allmobile vždy v otevírací hodiny.
3.možnost - zaslání poštou
Jestliže nemůžete reklamaci vyřídit osobně, stáhněte si zde Reklamační formulář ve Wordu nebo PDF. který vyplněný a přiložený k reklamovanému zboží spolu s platným záručním listem nebo fakturou (stačí kopie) zašlete nejlépe Obchodním balíkem České pošty na adresu prodejny (Allmobile, Roztylské náměstí 5, 141 00 Praha 4 Záběhlice).
Nezasílejte prosím na adresu sídla firmy, reklamace nemusí být
převzata. Balík prosím zabalte tak, aby se zabránilo poškození
přístroje. Samotné mobily pouze v bublinkové obálce nepřevezmeme.
Doporučujeme nepřikládat příslušenství, SIM kartu ani paměťovou kartu, pokud nesouvisí se závadou.
Dále kvůli urychlení vyřízení reklamace radíme uvést přístroj do továrního nastavení, odhlásit ze všech účtů (účet Google, iCloud), dále vypnout veškeré blokační služby (zámek telefonu, Najít iPhone).
Zejména u iOS zařízení při nevypnutí služby Find My IPhone a iCloud nebude reklamace vyřízena kladně. U nefunkčích mobilů Apple a Samsung lze službu vypnout přes internet. (https://www.icloud.com, https://myaccount.google.com)
Doporučujeme vytvořit si zálohu zařízení přes iCloud popř. Google účet. Data ve vašem telefonu nemusí být zachována.
Lhůta pro vyřízení reklamace je pro spotřebitele dle zákona č. 634/1992 Sb. třiceti denní. (dTest)
(Pro podnikatele při nákupu na IČO toto neplatí)
Vaši reklamaci se nicméně budeme snažit vyřídit v nejbližším možném termínu.
Jak zkontrolovat stav záruky vašeho zařízení Apple
Produkty Apple jsou známé svou odolností, ale i ta nejlepší zařízení mohou mít problémy. Ať už přemýšlíte o uplatnění záruky nebo jste jen zvědaví, jak dlouho je záruka na vašem zařízení ještě platná, ukážeme vám, jak to zkontrolovat.
U Apple iPhone, Apple iPad
- Otevřete aplikaci Nastavení a klepněte na Obecné.
- Nahoře vyberte Informace.
- Zde, pokud máte aktivní záruku, bude uvedeno Omezená záruka s datem, kdy má záruka vypršet.
Pokud již nemáte záruku, zobrazí se Platnost krytí vypršela. - Klepnutím na Platnost krytí vypršela nebo Omezená záruka se dozvíte více.
U Apple Watch
- Otevřete aplikaci Watch na spárovaném iPhonu.
- Klepněte na Moje hodinky a přejděte na Obecné > Informace.
- Zde uvidíte Omezená záruka, pokud máte aktivní záruku, nebo Platnost krytí vypršela, pokud nemáte aktivní záruku.
U Apple AirPods, AirPods Pro a AirPods Max
- Připojte sluchátka AirPods k iPhonu nebo iPadu.
- Otevřete aplikaci Nastavení a nahoře klepněte na název svých AirPodů.
- Zde uvidíte Omezená záruka, pokud máte aktivní záruku, nebo Platnost krytí vypršela, pokud nemáte aktivní záruku.
Odstoupení od kupní smlouvy do 14 dní
Ze zákona č. 89/2012 Sb. (občanského zákoníku) má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena přes internet, a to do 14 kalendářních dnů
od převzetí plnění. Při nákupu na firmu jako právnická osoba tato
možnost odpadá. Pokud tedy po obdržení zásilky zjistíte, že vám zboží z
jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, máte možnost ji bez uvedení důvodu
vrátit.
Odstoupit od kupní smlouvy můžete v otevíracích hodinách přímo na prodejně, kde s Vámi vybavíme všechny náležitosti, popř. můžete zaslat poštou.
Odstoupení od kupní smlouvy musíte odeslat nejpozději do 14 dnů od obdržení zboží a ve vracené zásilce by měl být vložen originál záručního listu, doklad o zaplacení popř. faktura, dále průvodní dopis (vzor ve Wordu nebo PDF formátu),
ve kterém odstupujete od kupní smlouvy a kde by mělo být upřesněno,
jakým způsobem chcete vrátit peníze (zda na účet nebo poštovní
poukázkou, popř. osobně). Balík by měl být odeslán na adresu prodejny.
Při vrácení používaného zboží, které již nemůže být dále prodáváno jako nové, si vyhrazujeme účtovat poplatek za amortizaci.
Zásilku můžete zaslat pouze běžným způsobem - nikoli na dobírku. V takovém případě by zásilka nebyla přijata.
Peníze Vám budou vráceny nejpozději do 14 kalendářních dní od obdržení odstoupení.
Veškeré Vaše dotazy rádi zodpovíme v otevírací hodiny na reklamacním telefonním čísle: 734 756 576 nebo na emailu reklamace@allmobile.cz.
Servisní střediska Apple v ČR
iWant - Apple Premium Reseller Adresa: OC City Park, Hradební 1 586 01 Jihlava Telefon: 565 556 820 | iSTYLE Adresa: Palladium, náměstí Republiky 1078/1 110 00 Praha 1 Telefon: 296 330 880
|
| iSTYLEAdresa: Revoluční 1003/3 110 00 Praha 1 Staré Město Telefon: 296 330 880 |
VSP Data a.s. Adresa: Údolní 2188/14 390 02 Tábor Telefon: 381 489 111
| ITS a.s. Adresa: Hybešova 724/38 602 00 Brno - střed Telefon: 538 707 135
|
VSP Data a.s. Adresa: Průmyslová 1181 391 02 Sezimovo Ústí Telefon: 381 489 511
| iSTYLE Adresa: Galerie Vaňkovka Ve Vaňkovce 1, 602 00 Brno - střed Telefon: 296 330 880
|
ITS a.s. Adresa: Vinohradská 2396/184 130 52 Praha 3 Telefon: 255 772 222
|
|
iOpravna Adresa: Lisabonská 799/8 190 00 Praha 9 Vysočany Telefon: 226 211 650
|
|
iWant - Apple Premium Reseller OC Letňany Adresa: OC Letňany, Veselská 663 190 00 Praha 9 Letňany Telefon: 222 261 491
| iWant Karlovy Vary - OD Perla Adresa: T. G. Masaryka 2023/10 360 01 Karlovy Vary Telefon: 353 231 999
|
| iWant Praha - OC Nový Smíchov Adresa: Plzeňská 8 510 00 Praha 5 Telefon: 222 262 206 |
(Seznam převzat ze stránek
podpory společnosti Apple)
Servisní středisko Nintendo v ČR
NINTENDO Shop
Adresa: Kolbenova 962/27d
198 00 Praha 9
Telefon: 284 000 164
www.nintendoshop.cz
email: servis@nintendoshop.cz